Bezpečnosť je v banke N26 na prvom mieste.
Aj napriek tomu, že banka neustále inovuje systém zabezpečenia aplikácie a ochrany dát klientov, stále sú tu určité dispozície, ktoré vie ovplyvniť len samotný klient banky využívajúci jej produkt. Je to predovšetkým jeho mobil, ktorý každodenne používa na komunikáciu a ovládanie svojho n26 účtu.
Tu je niekoľko odporúčaní ako zabezpečiť a ochrániť svoj nový bankový účet v mobile:
- Vždy aktualizuj N26 aplikáciu vo svojom mobile na jej najnovšiu verziu – okrem nových funkcionalít získaš aj aktuálnu najlepšiu ochranu svojho účtu
- Vždy si citlivé údaje ako je PIN od platobnej karty, heslo k účtu alebo PIN kód pre transakcie uchovaj aj na bezpečnom mieste mimo tvoj mobilný telefón
- Banka N26 sa svojich klientov nikdy nepýta na citlivé údaje akými sú PIN kód alebo heslo k účtu či už v emaily, v aplikácii N26 alebo v rozhovore/chate s pracovníkom banky
- Okrem nastavenia mena a hesla pre prístup k svojmu účtu si nastav aj odtlačok prsta (ak to tvoj mobil umožňuje)
- Nastav si notifikácie na svoj mobil o akomkoľvek pohybe na účte
- V prípade, že stratíš svoj mobil, vykonaj odpárovanie aplikácie, čí znemožníš použitie aplikácie na stratenom mobile
Banka vytvorila špeciálny email security@n26.com pre nahlasovanie podozrivých útokov či správaní, ktoré indikujú narušenie bezpečnosti – v prípade akýchkoľvek problémov okamžite kontaktuj banku N26.
Ako bezpečne používať účet N26 v mobile?